Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» існує дві ситуації обміну або повернення придбаного товару:

1. У разі придбання товару неналежної якості:

Згідно ст. 8 цього Закону при виявленні істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (БРАК), протягом гарантійного терміну споживач має право на заміну товару або повернення грошей.

Істотним недоліком, згідно п. 12 ст. 1 Закону України «Про захист прав споживачів», вважається недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника, після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин та при цьому наділений хоча б однією з таких ознак:

а) він взагалі не може бути усунутий;

б) на його усунення потрібно більше чотирнадцяти календарних днів;

в) він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено в договорі.

При необхідності перевірки якості товару може бути проведена експертиза, в процесі якої, встановлюється факт порушення споживачем гарантійних умов експлуатації товару. Відповідно до п. 4 ст. 17 Закону України «Про захист прав споживачів» експертиза організовується в триденний термін з дня одержання від споживача письмової згоди на проведення експертизи продукції. Якщо за підсумками проведення експертизи буде доведено, що недоліки виникли після передачі товару споживачеві згодом порушення споживачем правил експлуатації, зберігання і транспортування, вимоги споживача не підлягають задоволенню, а споживач зобов'язаний відшкодувати витрати на проведення експертизи.

Вимога споживача про заміну товару підлягає негайному задоволенню при його наявності, а в разі його відсутності - в двомісячний термін з моменту подачі заяви. Якщо задовольнити вимогу у встановлений термін неможливо, то споживач має право на свій вибір вимагати заміни товару з недоліками на інший товар іншої марки (моделі) належної якості з відповідним перерахуванням ціни або повернення грошей. Вимоги споживача про повернення грошей підлягають задоволенню протягом семи днів. Розрахунок зі споживачем у разі підвищення ціни на товар виробляється - виходячи з вартості товару на момент його покупки.

2. Придбання товару належної якості, але товар не підійшов покупцеві з якоїсь причини.

Згідно ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів» споживач має право протягом 14 днів, замінити товар належної якості на аналогічний, якщо товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором або не може бути використаний за призначенням, але за умови, якщо товар не використовувався і збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, заводська упаковка, документи.

  • Товар не був у вжитку і має товарний вигляд. Відсутні подряпини, відколи, потертості.
  • Товар має повну комплектацію, цілісність товарного пакування не порушена.
  • Збережено всі пломби, плівки, наклейки та ярлики.

Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право придбати будь-які інші товари, або отримати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або поміняти товар на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж. При поверненні грошей розрахунки із споживачем проводяться виходячи з вартості товару на момент його покупки. Гроші повертаються протягом семи днів.

Вимоги споживача розглядаються тільки після пред'явлення товарного чека, що підтверджує покупку (або після уточнення прізвища замовника та номера замовлення - для покупців інтернет магазину), повної комплектації товару (такий же вигляд, як і при отриманні, без слідів експлуатації). Заміна товару або повернення грошей можливе тільки при дотриманні всіх умов та процедур.

Вам буде відмовлено в заміні товару або поверненні грошей, якщо:

  • товар, який не має суттєвих недоліків, не є новим, тобто був у використанні;
  • з моменту придбання товару, що не має суттєвих недоліків, пройшло більше 14 днів;
  • при перевірці якості товару виявлені ознаки стороннього втручання (розкриття, спроба ремонту) або порушені інші умови гарантійного обслуговування;
  • неможливо інентифікувати нашого покупця (відсутній номер замовлення в магазині або прізвище замовника), відсутня повна комплектація товару.

Звертаємо також Вашу увагу, що відповідно до п. 3 ст. 4 Закону України «Про захист прав споживачів» споживач зобов'язаний:

1) перед початком експлуатації товару уважно ознайомитися з правилами експлуатації, викладеними в наданій магазином документації на товар;

2) в разі необхідності роз'яснення умов та правил використання товару - до початку використання товару звернутися за роз'ясненнями до продавця;

3) користуватися товаром згідно з його цільовим призначенням та дотримуватися умов (вимог, норм, правил), встановлених виробником товару в експлуатаційній документації;

4) з метою запобігання негативних для споживача наслідків використання товару - дотримуватися передбачених виробником в товарі методів безпеки та передбачених експлуатаційною документацією спеціальних правил, а в разі відсутності таких правил в документації - дотримуватися звичайних зрозумілих методів безпеки, встановлених для товарів такого роду.

Для відправлення повернення покупцю необхідно виконати такі дії:

1. Упакувати товар надійно у коробку.

2. Надіслати за адресою: м. Одеса, вул. Лесі Українки, 12а (БЦ Шевченківський), офіс 212 (65000), отримувач Мєшкова В.В, тел. +380988888821.

3. Повідомити нам номер відстеження посилки ТТН поштовою службою за номером +380988888821.

4. Через 1-3 дні після отримання товару чекати від нас зворотний зв'язок із рішенням щодо повернення коштів або обміну товару.

У разі, коли причиною повернення чи заміни стала неналежна якість товару, то оплату за зворотне пересилання бере на себе інтернет-магазин. Якщо ж куплений товар був належної якості, але з якоїсь причини не підійшов покупцю, то зворотне відправлення оплачується покупцем. Перед відправкою товару покупець повинен зв'язатися з менеджером інтернет-магазину, обговорити умови відправлення та уточнити данні одержувача вантажу.